duminică, 20 mai 2012

Ganduri de aprilie- PU


Mi-a placut efervescenta si speranta din primele zile, inventivitatea scrierii pancardelor si a strigarii lozincilor, dorinta clara de a schimba multe -insa fara violenta, incrancenarea din zilele geroase care ne-au facut sa ne comportam ca o mare familie, unitatea de care dam dovada in cotinuare ( a celor care am ramas pe baricade) indiferent de parerile politice In fata unui singur inamic, ce este la ora actuala chiar presedintele tarii, afectiunea care o simt ca exista intre noi;
apreciez de asemeni, modul cum comunicam (uite, am reusit sa avem actiuni comune-fantani+tnb), prima , nu stiu daca ti-ai dat seama a fost protestul cuprumin si ieri la fel!, si cel mai important, am demonstrat ca SUNTEM o FORTA, asa putini cat suntem; MI-A PLACUT PANA SI INTERVENTIILE ILEGALE ALE JANDAMERIEI, DEOARECE FARA ACESTEA POATE NU AM FI INVATAT DIN MERS MULTE LUCRURI .)
Nu mi-a placut ca partidele (si nu numai) au incercat faramitarea pietei, nu imi place ca se induce ideea ca din piata nu trebuie sa iasa nimeni in fata sau chiar sa intre in politica ( dupa opinia mea, TOTI care au dat dovada de tarie de caracter ramanad in Piata atata timp, ar putea reprezenta adevarata schimbare in poltica romaneasca); nu imi place marginalizarea evenimentelor din Bucuresti de catre mass-media si bineinteles "servitutea " jandarmeriei fata de adevaratii hoti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu